Akif Erdem aslında kim? - Öğretmen

37 Baxış 3,8K
Əyləncə

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
aztos.info/support/T3f7yz0SJ6tbSvjy0xlgmwjoin
Öğretmen dizi müziklerini dinlemek için: ingroov.es/ogretmen
Öğretmen dizisinin resmi AZtos kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. Öğretmen kanalına abone olmak için: bit.ly/39xplts
OYUNCULAR:
İlker Kaleli
Ceren Moray
Afra Saraçoğlu
Serkan Keskin
Serhat Kılıç.
YAPIM: MEDYAPIM & MF YAPIM
YAPIMCILAR: FARUK BAYHAN - FATİH AKSOY
SENARYO : MERVE GİRGİN
YÖNETMEN: KORAY KERİMOĞLU
UYGULAYICI YAPIMCI: SUZAN SÜMELİ
#öğretmen #FOX

Şərh

  1. Hüseyin Asaf Savaş
    Hüseyin Asaf Savaş
    Ay əvvəl

    İlker Kaleli in oynadığı tüm diziler mükemmel

  2. Melek Özyurt
    Melek Özyurt
    Ay əvvəl

    Akif Erdem aslında kim ?? Ben : şöyle söyliyim çok akıllı çok zeki iyi kalpli tüm öğrencilerin hayalindeki hoca çok eğlenceli duygusal gerektiği yerde komik gerektiği yerde aksi ve gerektiği yerde aşırı iyi biri bence bunlar yeter Akif Hocayı anlatmak için ♥️♥️♥️ NOT : YENİDEN BAŞLASIN AKİF HOCAMI ÖZLEDİM ♥️♥️♥️🥺🥺🥺

  3. Yeter Kader Uslu
    Yeter Kader Uslu
    Ay əvvəl

    Yaaa ne iyi diziydi ben bayılırdım buna yazık oldu 1. Mucize Doktor 2. Öğretmen

  4. Ahmet efe Özdemir
    Ahmet efe Özdemir
    Ay əvvəl

    Madem Akif hocayı bu kadar çok seviyoruz o zaman onun istediğini yapalım düşünelim doğru nun peşinden koşalım onun bize söylediği öğütlediği herşeyi devam ettirerek en azından bi işe yaramasını sağlayalım

  5. DBS SÜNGER
    DBS SÜNGER
    Ay əvvəl

    Özlendi

  6. YİĞİT Oyunda
    YİĞİT Oyunda
    Ay əvvəl

    Hiç . Güzel değil iyiki bitti bence

  7. muhammet korkmaz
    muhammet korkmaz
    Ay əvvəl

    Özledik Akif hocayı 😭😭😭

  8. Pear
    Pear
    Ay əvvəl

    Türk dizi tarihinin en iyi dizilerinden dir

  9. Voilder
    Voilder
    Ay əvvəl

    Yaa

  10. cemrem doruk
    cemrem doruk
    Ay əvvəl

    Bitmis bir diziyi kesit kesit paylasiyorsunuz ilginc

  11. Mehmetcan Büyüközmen
    Mehmetcan Büyüközmen
    Ay əvvəl

    Videoyu beğenmeyende artık

  12. ATA TULAY
    ATA TULAY
    Ay əvvəl

    2. SEZON GELSİN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. Soner Holat
    Soner Holat
    Ay əvvəl

    Soner holat..Haluk Bilginer..ilk single.Kanalımda.saygılarımla . ..

  14. Charles Calvin
    Charles Calvin
    Ay əvvəl

    Akif hoca seni çok özledim 😭😫😭😫

  15. Aynur uylaş
    Aynur uylaş
    Ay əvvəl

    Arkadaşlar öğretmen dizisinin kitap uyarlamasını Wattpad den okuyabilirsiniz 😁

  16. Tahawi Abdulmuluk
    Tahawi Abdulmuluk
    Ay əvvəl

    İlk izleyen ben olmuşum 😃

    1. Alperen Yılmaz
      Alperen Yılmaz
      Ay əvvəl

      yav hee ben geldiğimde 1 yorum vardı 2 like vardı nereye

  17. Splat
    Splat
    Ay əvvəl

    Bu dizi harikaydı yaa keşke devam etse her pazar gecesi oturup kardeşimle izlerdik :(

    1. Muhammedsaid Duran ince
      Muhammedsaid Duran ince
      Ay əvvəl

      Doğru

  18. Alperen Yılmaz
    Alperen Yılmaz
    Ay əvvəl

    keşke bu dizi hiç bitmese

  19. Demet Altınok
    Demet Altınok
    Ay əvvəl

    Ilk

  20. hagop gamer
    hagop gamer
    Ay əvvəl

    Çok özledim

  21. Yusuf Aydın yapıcı
    Yusuf Aydın yapıcı
    Ay əvvəl

    Blmm

  22. Çukur Dizi
    Çukur Dizi
    Ay əvvəl

    Ilk

  23. Harun Hergul
    Harun Hergul
    Ay əvvəl

    İlk

  24. EVRENTUĞ
    EVRENTUĞ
    Ay əvvəl

    *Özür dilerim* *Bu hayata geldim geleli kimsem yok ufak bi köpeğim vardı senelerdir göçebe hayatı yaşıyorum youtubeda her anımı kaydediyorum desteğinize ihtiyacım var,*